Monday, April 25, 2011

Luahan hati...

hargai selagi masih ada...


           kita manusia sering kali terlupa untuk menghargai sesuatu. dulu masa kita dikejar kita sering melukai hati nya tapi bila kita mengejar sebalik nya pula yang berlaku. betul lah apa yang sering orang katakan. dunia ni berputar dan apa yang kita pernah buat mesti akan balik pada kita sendiri. tak kira lah benda tu kebaikan atau keburukan.
           sekarang hati sangat-sangat cepat tersentuh tak tahu kenapa. maybe sebab kita yang mengejar dan bukan dikejar. huhu. cuma satu je yang amat di takuti sekarang. risau jka hati ni dah tak mampu nak bertahan. takut hati ni da tak mampu nak terima luka lagi. bimbang andai hati ni da tak mampu nak menyayangi lagi. sangat-sangat takut.
           Ya ALLAH kau dekat kan lah hati nya dengan hati ku, KAU dekatkan lah hati kami dengan MU, KAU redhailah kami Ya ALLAH, KAU berikan lah kami jalan agar kami dapat berada disisi MU Ya ALLAH, KAU ampun kan lah segala dosa-dosa yang telah kami lakukan Ya ALLAH...
           Awak sorry kalau saya ada buat salah dekat awak. sorry kalau dulu saya selalu sakit kan hati awak. sorry kalau dulu saya selalu buat awak rasa penat dengan saya. saya penat sangat sekarang. mungkin sebab saya yang mengejar kot. kalau dulu awak yang kejar saya kan. huhu. serius saya cakap. saya sayang awak sangat-sangat.
           saya perlukan awak yang dulu yang sentiasa dahulukan saya dalam semua benda yang dia buat. awak yang selalu perlukan saya dalam hidup awak. saya rindukan awak yang dulu. sangat-sangat rindukan awak yang dulu. awak saya takut kalau saya selalu makan hati ngan awak. saya takut nanti hati saya jadik keras. saya takut nanti hati saya dah tak boleh nak terima awak.




1 comment:

  1. smoga doa awk 2 tmakbul yer..hehehehhee

    ReplyDelete

machine gun post...